یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۰۵۶
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
جانشین انتظامی شهرستان شیروان، از کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی و دستگیری سارق سابقه دار خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسن صالحی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیروان، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگرد‌های پلیسی به سرنخ‌هایی از سارق رسیدند، افزود: سرانجام پس از هماهنگی با مرجع قضائی، سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بازگشت اموال مسروقه به صاحب اموال

وی ادامه داد: اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شامل گوشی همراه، سرویس طلاجات و ظروف گران قیمت را به صاحب اموال برگردانده شد.

صالحی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد، از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->